صفحه مجازی ریحانه به مناسبت سالگرد ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر بخشی از بیانات رهبرمعظم انقلاب را در قالب عکس نوشته ای منتشر کرده است.

لوح|دختر اهل بیت +عکس نوشته

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در کشور ما اولین روز از ماه ذی‌القعده که مصادف با  روز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) است، به نام "روز دختر" نامگذاری شده است. حضرت معصومه(س) در روز اول ذی‌القعده سال ۱۷۳ هجری در شهر مدینه متولد شدند؛ این بانوی بزرگوار در محیطی پرورش یافتند که پدر، مادر و فرزندان، همه به فضائل اخلاقی آراسته بودند. روایت است که برادر بزرگوار حضرت معصومه(س)، حضرت امام رضا(علیه السلام) ایشان را معصومه صدا می‌کردند و جدشان امام صادق(علیه السلام) قبل از تولد ایشان، حضرت معصومه(س) را به «کریمه اهل بیت» ملقب نمودند.

صفحه مجازی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت اللّه خامنه‌ای که در حوزه موضوع خانواده و سبک زندگی در فضای مجازی تولید محتوا می‌کند، به مناسبت سالگرد ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر بخشی از بیانات ایشان را درخصوص این بانوی بزرگوار در قالب عکس نوشته ای منتشر کرده است. در متن کامل این عکس نوشته آمده است:

«رهبر انقلاب: حضرت معصومه، این دختر جوانِ تربیت‌شده‌ی دامان اهل‌بیت، با پاشیدن بذرمعرفت و ولایت درمیان مردم، موجب شد که قم پایگاهی بشود که انوار علم و معارف اهل‌بیت رابه سراسر دنیای اسلام منتقل کند. ۸۹/۷/۲۹»

در ادامه این عکس نوشته را مشاهده می کنید.

لوح|دختر اهل بیت +عکس نوشته

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار